Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

All time high

I morse, all time high på vågen. 83 kg. Jag begriper faktiskt inte varför.

Jag har inte ätit godis i helgen. Jag har inte druckit vin. Vi har inte ätit kopiösa mängder mat, jag har tagit en portion och tänkt på att inte vräka på. Jag har tränat på cross trainer lö och sö morgon, i fredags var det ridning. Jag har skottat snö, i lördags en timme i går dryga två timmar.

Jag har fan inte gjort något för att vågen ska ha en anledning till att gå uppåt, tvärtom. Jag begriper inte. Vad är det för fel på min kropp? Det måste vara något fel. Jag ska börja skriva ner precis allt som jag äter så ska vi se om det finns något att ta på.

Frukost i dag. En banan och en kopp te. Kunde inte äta annat, har så förbannat ont i halsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar